Usługi on-line
Obecnie biznes na rynku detalicznym odbywa się przede wszystkim w sieci (on-line). Kluczowe jest pozyskiwanie tzw. leadów, a następnie konwersja leadów na klientów realnych. Aby proces był jak najbardziej efektywny firma oferująca usługi on line musi dopracować do perfekcji proces marketingu, pozyskiwania i podpisywania umów z klientami (onboarding), następnie jak najbardziej dopracować pod kątem użytkownika procesy oraz retencje, tak aby klient jak najdłużej korzystał z usług lub kupował towary w naszym sklepie. Niemały problem w odpowiednim ułożeniu tych procesów stanowią wymogi prawne. Nasza kancelaria posiada szerokie doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców prowadzących biznes on line. Doradzamy naszym klientom w szczególności w następujących kwestiach:
-
Regulaminy i wzorce umowne świadczenia usług on line;
-
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
-
Analiza oraz wdrożenie procesów „paperless” aby umożliwić Twojej firmie działania w pełni elektronicznie;
-
Wprowadzanie procesów onboardingu klientów w pełni on line;
-
Wprowadzanie procesów know your client KYC w pełni on line;
-
Podpisywanie umów w pełni on line;
-
Marketing on line oraz społecznościowy;
-
Korespondencja handlowa wysyłana drogą elektroniczną;
-
Optymalizacja procesów on line pod kątem wymogów prawnych;
-
Umowy z firmami dostarczającymi usługi płatnicze, szybkie przelewy oraz innymi procesorami płatności;
-
Umowy z firmami dostarczającymi karty płatnicze i kredytowe.